طرز استفاده از مواد کراتین

دسته بندی |وبلاگ ,کراتین مو
نویسنده: حمزه بهرامی calender۱۴۰۳/۲/۱۷

فیتوکراتین را می‌توان به عنوان شامپو یا ماسک استفاده کرد زیرا فیبر مو را تغذیه می کند و به تقویت و حفظ رطوبت مو کمک می کند. این درمان ترمیم کننده موهای خشک و شکننده یا شکننده، موهای آسیب دیده و کدر را تغذیه می کند تا آنها را درخشان تر و نرم تر کند. کراتین مو می تواند به صاف کردن مو های وز و فر کمک کند اغلب ۶ ماهه یا ۱۰ ماهه است. از آنجایی که کراتین پروتئینی است که به‌طور طبیعی در انسان وجود دارد، هیچ گونه عوارض جانبی ذکر نشده است. طرز استفاده از مواد کراتین نیز بسیار آسان است.

کراتین، فیبر مو را تغذیه می‌کند و به تقویت و حفظ رطوبت مو کمک می‌کند. این درمان ترمیم کننده، موهای خشک و شکننده یا موهای آسیب دیده و کدر را تغذیه می‌کند تا درخشان تر و نرم تر شوند. کراتین مو می‌تواند به صاف کردن مو‌های وز و فر کمک کند. اغلب ۶ ماهه یا ۱۰ ماهه است. از آنجایی که کراتین پروتئینی است که به‌طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد، هیچ گونه عوارض جانبی ذکر نشده است. طرز استفاده از مواد کراتین نیز بسیار آسان است.

 

نحوه صحیح استفاده از مواد کراتین

 

برند QOD برند پیشرو در این بازار است. با کیفیت حرفه ای، طیف کاملی از محصولات موی پیشرفته را ارائه می دهد. محصولات QOD عمدتا توسط حرفه‌ای ها برای صاف کردن مو‌های برزیلی استفاده می شود. ما در این مقاله قصد داریم به طرز استفاده از مواد کراتین و آموزش آن بپردازیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

برند پورتیر portier و برند کیو ا دی برند پیشرو در این بازار است که برای تهیه این مواد میتوانید از خرید محصولات برند qod اقدام کنید.. با کیفیت حرفه‌ای، طیف کاملی از محصولات موی پیشرفته را ارائه می‌دهد. محصولات portier عمدتا توسط حرفه‌ای‌ها برای صاف کردن  و کراتین مو برزیلی استفاده می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم به طرز استفاده از مواد کراتین و آموزش آن بپردازیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

نحوه استفاده از پودر کراتین مو

مراقبت از مو کراتینه

  1. با شامپو و نرم کننده کراتینه شروع کنید و مراقب باشید که پوست سر را به خوبی ماساژ دهید.
  2. سپس ماسک را روی موهای مرطوب و بدون آب برای حداکثر اثرگذاری بمالید. 
  3. اجازه دهید محصول به مدت 5 تا 10 دقیقه عمل کند.
  4. بعد از شامپو، موهایتان را آبکش کرده و خشک کنید تا کمی مرطوب شوند. موهای خود را با مقدار مناسبی از  مواد کراتین بپوشانید. سپس به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید تا ماسک به داخل ریشه‌ها نفوذ کند. در ادامه به سوال‌های مکرر شما درباره طرز استفاده از مواد کراتین می پردازیم.

 

چگونه ماسک کراتینه درست کنیم؟

طرز استفاده از مواد کراتین باید با مراحلی همراه باشد و اما برخی‌ها دوست دارند یک ماسک کراتینه طبیعی در خانه درست کنند. برای این کار نیاز به 1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل: برای افزایش درخشندگی و شادابی مو. 1 قاشق غذاخوری سس مایونز: برای حفظ رطوبت مورد نیاز الیاف مو. 1 قاشق غذاخوری عسل: برای تحریک تولید طبیعی کراتین در فولیکول های مو است. مواد را با هم ترکیب کرده و به مو‌های خود بمالید و پس از ۲۰ دقیقه آبکشی کنید.

 

آیا کراتین باعث رشد مو می شود؟

عناصر موجود در کپسول‌ها که به رشد مو کمک می‌کنند شامل ویتامین‌های B  ، روی، آهن و غیره است. روی موها را قوی تر می کند، شکستگی را محدود می‌کند و ریزش مو را از بین می‌برد. اگر بدنبال روش‌های جدیدتری از کراتین هستید، آموزش نانوکراتین مو یکی از روش‌های جدید بخصوص برای موهای رنگ شده است.

 

قبل و بعد استفاده از مواد کراتین مو

 

آیا کراتین به مو آسیب می رساند؟

این یک پروتئین بسیار فیبری است که عمدتا از گوگرد و سیستین تشکیل شده است. آنها برای کمک به زیباتر و قوی تر شدن موها عالی عمل هستند. بنابراین تاکید می کنیم که کراتین برای موهای ما نه سمی است و نه مضر.

3 مرحله نحوه کراتین مو در خانه کدام اند؟ (کلیک کنید)

 

چگونه از کراتین خالص استفاده کنیم؟

یک محصول کراتینه روی موهای شسته و خوب خشک شده اعمال می‌شود و تا زمانی که موهای خود را خشک و صاف نکنید، آبکشی نمی‌شود. این درمان باید حداقل دو روز در موهای شما بماند تا دوباره آن را تمیز کنید.   

 

آیا کراتین فرها را از بین می برد؟

انجام کراتینه کمک می‌کند که بانوان موهای زیبایی داشته باشند که در آموزش کراتین مو انواع کراتین را توضیح داده ایم، با کراتین می توانیم مو‌های فر را صاف کنیم، اما این یک صافی موقتی است که  ماندگاری موقت (4 تا 6 ماه) دارد و موها را عمیقا ترمیم می‌کند.

 

چه زمانی درمان کراتینه را انجام دهیم؟

درمان‌های کراتینه بهترین چیز برای موهای آسیب دیده، خشک و شکننده هستند. شامپوها، نرم‌کننده‌ها یا حتی ماسک‌ها و سرم‌ها، در اینجا همه محصولات مراقبت از موی کراتینه هستند که باید در خانه انجام دهید.    

  

تفاوت بین پروتئین و کراتین چیست؟

کراتین پروتئینی است که در بسیاری از موجودات زنده به عنوان یک عنصر ساختاری یافت می شود و همچنین نمونه بارز پروتئین فیبری است.    

  

آیا کراتینه موها را روشن می کند؟

کراتین با رنگ کردن موهای خشک شده در حین ترمیم، درخشندگی بیشتری به موهای شما می بخشد. پس از صاف کردن، متوجه خواهید شد که درخشندگی موی شما افزایش یافته است. صاف کردن رنگ مو را یک یا دو تن روشن می کند، فقط اگر موهای رنگ شده و غیر طبیعی داشته باشید.     

 

آیا کراتینه موها را روشن می کند

 

نقش کراتین چیست؟

 کراتین پوسته های مو را به هم جوش می دهد. با تقویت مو باعث می شود نور بهتر منعکس شود. این ماده قادر است تا 40 درصد وزن خود را در آب حفظ کند و همچنین به نفوذپذیری مو کمک می‌کند.   

 

چه زمانی موها را بعد از کراتین بشوییم؟

شما می‌توانید موهای خود را 72 ساعت پس از درمان یا 24 ساعت بعد از آن بسته به طیف محصولات صاف کننده استفاده شده روی موهای خود بشویید. لازم به ذکر است که طرز استفاده از مواد کراتین مو را باید با توجه به برند آن از روی آموزش محصول بخوانید. 

 

بهترین درمان برای موهای آسیب دیده چیست؟

ماسک های مبتنی بر روغن آووکادو، شیا، روغن آرگان و جوجوبا (که خواص بسیار مغذی دارند) اغلب بهترین درمان برای موهای آسیب دیده و خشک هستند.  

 

درمان برای موهای آسیب دیده

 

   

کراتین در پوست چیست؟

کراتین یک پروتئین طبیعی است که ساختار خوب پوست را تضمین می کند. در برخی از حیوانات یافت می‌شود زیرا نفوذ ناپذیری پوست آنها را تضمین می کند و در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می‌کند. کراتین یک پروتئین طبیعی است که ساختار خوب پوست را تضمین می کند. 

      

بهترین پروتئین برای مو چیست؟

محصولات مراقبت از موی پروتئینی (از سویا، ابریشم، جو دوسر یا گندم) می توانند موهای آسیب دیده و شکننده را درمان کنند. پروتئین های آنها به پر کردن شکاف های سطح فیبر، پوشاندن یک لایه محافظ مو و صاف کردن کوتیکول کمک می کند، از برندهای معروف کراتینه شرکت کیو او دی است که برای آشنایی بیشتر می‌توانید بهترین محصولات QOD را مشاهده و برای خودتان تهیه کنید. 

 

چگونه موهای صاف دائمی داشته باشیم؟

بیشترین استفاده کراتین در سالن‌ها برای صاف کردن مو‌های ژاپنی و برزیلی است. هر دوی این فرآیندها شامل اعمال یک ماده شیمیایی قوی و حرارت دادن است. این کار بین 2 تا 3 ساعت طول می‌کشد. در سالن، آرایشگر باید موهای شما را بشوید و محصولات را مو‌های شما بمالد. البته با این روند هم ۴ تا ۶ ماه موهایی صاف خواهید داشت و با رشد مجدد موها، آن‌ها دوباره فر یا وز در می آیند. در این مطلب از سری مطالی آموزش کراتین مو به نحوه انتخاب و طرز استفاده مواد کراتین اشاره کردیم که امیدواریم برای ما مفید واقع شده باشد.