آموزش کراتین مو کادیوو

دسته بندی |وبلاگ ,کراتین مو
نویسنده: قزاقی calender۱۴۰۳/۵/۱

کراتین برزیلی یا کادیوو یکی از روش هایی است که به کمک آن می توان موها را صاف کرد. طبیعتاً این روش نیز مانند هر عمل دیگری مزایا و معایبی دارد. اما ویژگی های مثبت آن خیلی بیشتر است. بنابراین با خیال راحت می توانید موهایتان را ترمیم کنید ‌ و تارهای آسیب دیده را از بین ببرید. قصد داریم تا در این مقاله، راجع‌به کراتین مو کادیوو صحبت کنیم. اگر علاقه‌مند هستید که بیشتر در این زمینه بدانید، در ادامه این مطلب از سری آموزش کراتین مو همراه ما باشید.

 

آموزش کراتین مو با مواد کادیوو

ممکن است برایتان سوال پیش آید که  صاف کننده مو با کراتینه دقیقا چیست؟ اگر صاف کردن مو برای مدت طولانی‌تری طول بکشد،  به آن صاف کننده برزیلی گفته می شود. محلولی حاوی کراتین مایع و فرمالدئید روی موهایی که به خوبی شسته و خشک شده استفاده می‌شود.  ترکیب دومی یعنی فرمالدئید در محلول نباید از 2٪ تجاوز کند زیرا در آن صورت به‌عنوان یک ماده سمی طبقه بندی می‌شود. این روش معمولاً حدود 2 ساعت طول می‌کشد.  زمان نیز به تراکم، طول مو، همچنین کیفیت مواد استفاده شده و البته حرفه‌ای بودن متخصص بستگی دارد. استفاده از مواد با کیفیت تاثیر فوق العاده در نحوه کراتین شما ارد برای همین منظور بهتر است تا با  خرید محصولات برند qod و استفاده از این برند نتیجه کارتان را با کیفیت بهتری داشته باشید.

 

کراتین برزیلی یا کادیوو ی

 

 مزایا و معایب صاف کردن کراتینه

 بهتر است که که از جنبه‌های مثبت شروع کنیم.  بعد از کراتینه مو واقعا صاف و درخشان می‌شود.  موهای کم عمق براق می‌شوند و با مراقبت مناسب، این اثر می‌تواند تا 3 تا 4 ماه باقی بماند. در مورد کاستی‌ها، قطعاً کم نیستند. دشمن اصلی فرمالدئید است، عنصری که با آب ترکیب می‌شود.  این ترکیب در اثر حرارت دادن گازهای مضری تولید می‌کند که در بدن تجمع کرده و در صورت استنشاق مسموم می‌شود.  این مواد برای مشتری به اندازه حرف‌هایی که دائماً این فرآیند را انجام می‌دهد مضر نیست. مواردی وجود دارد که صاف کردن کراتین را بدون محتوای فرمالدئید ارائه می‌دهند.  با این حال، به احتمال زیاد، ترکیب دوم در کراتین وجود دارد. به همین دلیل است که انجام کراتینه در دوران بارداری مطلوب نیست. برخی از زنان معتقدند که کراتین موها را ترمیم می‌کند. این درست است اما به شرطی که حد و حدود رعایت شود. حرارت زیاد به موها آسیب می‌رساند.

 

نحوه انجام کراتینه مو

 

کراتینه موی کوتاه به چه صورت است؟

بیایید در مورد صاف کردن کراتینه برای موهای کوتاه نیز صحبت کنیم. یکی از خوبی ها این است که موهای کوتاه به مواد کمتری نیاز دارند. این بدان معنی است که اثر مضر ممکن است کمتر باشد و هزینه عمل نیز به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد. در مرحله بعد، برش های کوتاه نیاز به نظافت روزانه دارند و صاف کردن کراتینه در زمان شما صرفه جویی می‌کند و موهای شما را همیشه زیبا نگه می‌دارد. با این حال، اگر تصمیم به صاف کردن مو با استفاده از کراتینه دارید، قبل از هر چیز باید مطمئن شوید که واکنش آلرژیک به عناصر موجود در ترکیب مواد ندارید.  قبل از انجام این روش، توصیه می‌شود مواد را بر روی  ناحیه کوچکی از پوست امتحان کنید و واکنش‌ها را مشاهده کنید.  فقط پس از اینکه مطمئن شدید که هیچ واکنش آلرژیکی وجود نخواهد داشت، می‌توانید این روند را شروع کنید. اگر میخواهید بصورت کامل این مدل کراتین را یاد بگرید در آموزش کراتین مو کوتاه کامل توضیح داده ایم و همچنینم میتوانید برای موهای مجعد، آموزش کراتینه موی فر را هم ببینید.

 

کراتینه موی کوتاه  با مواد کادیوو

 

نحوه انجام کراتینه مو

آگاهی از نحوه صاف کردن موها  به شما کمک می‌کند تا یک فرد حرفه‌ای مناسب را انتخاب کنید. موها را باید با شامپوی مخصوص شست و شو داد که برای پاکسازی عمیق طراحی شده است. این نه تنها موها را تمیز می‌کند، بلکه دارای اثر لایه برداری بر روی پوست سر است و سلول های مرده را از بین می‌برد. موها به طور موازی خشک و شانه می‌شوند تا همه رشته‌ها صاف شوند.  توده کراتین روی موهای خشک شده اعمال می‌شود. می‌توان آن را با برس مالیده یا روی موها اسپری کرد. این فرآیند باید تا حد امکان با دقت انجام شود تا ماده به تمام قسمت‌های مو پخش شود.  این نیز مهم است تا مو بتواند در برابر گرما مقاومت کند. اگر میخواهید کراتین‌های قوی‌تری داشته باشید حتما آموزش نانو کراتین را ببینید و استفاده داشته باشید.

سپس موها را با سشوار خشک کرده و برای کار  با اتو آماده می‌کنند. دمای اتو باید  به 230 برسد.  در انتها مجدداً موها شسته می شوند تا بقایای کراتین از بین برود. این بار شستشو با شامپوی معمولی انجام می‌شود.  پس از آن دوباره موها را خشک می‌کنند. بسیاری از برندها محصولات صاف کننده کراتینه را در خانه ارائه می‌دهند. گاهی اوقات رنگ‌ها حاوی کراتین هستند.  شاید زنانی باشند که بخواهند این روش را در خانه انجام دهند. اما باید در نظر داشت که علاوه بر خطر برای سلامتی، ممکن است به نتیجه‌ای که متخصصان با رویکرد حرفه ای ارائه می‌دهند، نرسید.

 

نکات مهمی که باید به آنها توجه کرد

بعد از صاف کردن کراتینه، باید ماسک‌های خانگی مورد علاقه خود را رها کنید، زیرا کراتین موها را ثابت می‌کند، آنها را می‌پوشاند و ماسک‌ها برعکس، کوتیکول مو را برای تغذیه باز می‌کنند. استفاده از روغن‌های مختلف بعد از کراتینه توصیه نمی‌شود. آنها می توانند مو را سنگین کنند و ظاهر را خراب کنند. حفظ طولانی مدت کراتین به سبک زندگی شما مرتبط است. بعنوان مثال، توصیه می‌شود این روش را نه قبل از سفر، بلکه بعد از آن انجام دهید. 

 

نحوه انجام کراتینه مو

 

بنابر توصیه بسیاری از رنگ‌شناسان،  موها را نه بعد از صاف کردن کراتینه، بلکه قبل از آن رنگ کنید.  این رویه‌ها با تاثیرات خود با یکدیگر مقابله می‌کنند.  رنگ کردن لایه‌های مو را باز می‌کند و به رنگدانه کمک می‌کند تا وارد ساختار مو شده و رنگ آن را تغییر دهد، در حالی که کراتین لایه‌ها را می‌بندد و کوتیکول مو را صاف می‌کند. همچنین باید به خاطر داشت که پس از کراتینه، تن مو می‌تواند تغییر کند و چندین تن از رنگ روشن تر شود. این مقاله را به توضیح در مورد کراتین مو کادیوو اختصاص دادیم. امیدواریم که تا پایان مقاله همراه ما بوده باشید و اطلاعات ارائه شده  برایتان مفید بوده باشد. در آخر به شما پیشنهاد می‌کنیم تا پروتئین تراپی مو را هم مطالعه کنید تا با تفاوت کراتین و پرتیئن تراپی بهتر آشنا شوید.