معرفی بهترین مارک و مواد کراتین برزیلی + آموزش

دسته بندی |کراتین مو ,وبلاگ
نویسنده: قزاقی calender۱۴۰۳/۵/۲

مقدمه

کراتینه‌کردن یکی از روش‌های تقویت، صافی و احیای مو است. برای کراتینه‌کردن موها برندهای متنوع و مختلفی در بازار موجود است که هریک از آنها دارای فرمولاسیون خاص خود را دارد؛ اما همان‌طور که می‌دانید تفاوت نتیجه استفاده از یک برند باکیفیت و برند تقلبی و بی‌کیفیت بسیار متفاوت است و بهای این تفاوت را ممکن است موهای شما بپردازد؛ بنابراین قبل از آنکه موهای خود را به کراتین کارها و یا آرایشگران بسپارید حتماً از او در مورد برندی که برای شما قرار است استفاده کند بپرسید تا بدانید آیا این مواد مناسب جنس و شرایط موهایتان است یا خیر.

در این مقاله به معرفی بهترین مارک و مواد کراتین برزیلی و آموزش آن پرداخته شده است تا بتوانید بهترین برندهای تولیدکننده کراتین آشنا شوید و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

موهایی صاف و درخشان با کراتین برزیلی
موهایی صاف و درخشان با کراتین برزیلی

کراتین برزیلی چیست؟

کراتین مو به معنای پروتئین و کراتینه‌کردن مو به معنای رساندن پروتئین لازم به مو جهت تقویت، لطافت و جوان‌سازی موهاست. کراتین مو برزیلی از شهرت و محبوبیت زیادی در کشورهای جهان برخوردار است و به افرادی که موهای نامرتب، فر و آسیب‌دیده دارند، کمک می‌کند از دست سشوار و اتو مو خلاص شوند و موهای آنها برای مدتی نرم و لطیف باشد.

کراتین برزیلی برای افرادی مناسب است که موهای فوق‌العاده مجعد، فر و وز دارند. در این روش برای کراتین موی فر با استفاده از مواد لازم مو، پروتئین موردنیاز بر روی مو قرار می‌گیرد و با استفاده از حرارت روی آن تثبیت می‌شود. توجه داشته باشید که کراتینه برزیلی حتماً توسط یک متخصص در سالن آرایشی انجام شود.

مواد کراتین برزیلی اصل از کجا بخریم؟

کراتینه مو یک روش درمانی برای احیای موهای آسیب‌دیده و بدحالت شماست و به شما کمک می‌کند تا زیبایی، سلامت و شادابی را به موهایتان بازگردانید. شما نیز می‌توانید برای خرید کراتین برزیلی اصل به فروشگاه‌ها، داروخانه‌های فروش محصول مراقبتی مو و نمایندگی‌های فروش مراجعه فرمایید تا از اورجینال بودن مواد کراتین برزیلی مطمئن باشید.

فروشگاه ابراهیم صبوحی که ارتباط نزدیکی با بازار کراتین درمانی ایران دارد، در تلاش است تا با ارائه بهترین محصولات مراقبتی و احیای مو با ضمانت اصالت، کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. شما نیز می‌توانید با مراجعه به این فروشگاه و یا ارتباط با کارشناسان این فروشگاه، کراتین برزیلی اصل را تهیه فرمایید.

اولین نماینده رسمی محصولات کراتین برزیلی پورتیر و QOD
اولین نماینده رسمی محصولات کراتین برزیلی پورتیر و QOD

معرفی بهترین مارک کراتین مو برزیلی

کراتین برزیلی کاکائو

کراتین برزیلی کاکائو با پایه کاکائو به ساقه مو نفوذ کرده و آن را آبرسانی و تقویت می‌کند، و همراه با یک شامپو ضایعات مو را پاک‌سازی می‌کند. این کراتین حاوی روغن‌های رزینی باخاصیت نرم‌کنندگی و درخشندگی است و ماندگاری بیش از ۶ ماه دارد. برای موهای فر آفریقایی، وز و کم‌آب مناسب بوده و با مواد شیمیایی مختلف سازگار است. استفاده مجدد از محصول باید پس از ۳ تا ۶ ماه انجام شود.

کراتین برزیلی کاکائو پورتیر
کراتین برزیلی کاکائو پورتیر

کراتین برزیلی کوکولیس پورتیر

کراتین کوکولیس Portier، یک کراتین برزیلی مناسب برای انواع مو است که صافی، احیا، تغذیه و تقویت موها را فراهم می‌کند. این پکیج شامل شامپو و کراتین است؛ شامپو موها را پاک‌سازی و برای جذب کراتین آماده می‌کند و کراتین با پر کردن شکاف‌های ساقه مو، آن را صاف و درخشان می‌کند. ترکیبات طبیعی آن، از جمله روغن نارگیل، به آبرسانی و کاهش موخوره کمک می‌کنند. این محصول مقرون‌به‌صرفه، سلامت و صافی مو را تا ۱۲ ماه حفظ می‌کند و برای موهای دکلره، رنگ‌شده، آسیب‌دیده یا نچرال مناسب است. استفاده مجدد از کراتین باید هر ۳ تا ۶ ماه یک‌بار انجام شود.

کراتین کوکولیس پورتیر
کراتین کوکولیس پورتیر سبز یک برند برزیلی است که برای انواع مو مناسب است و موجب صافی، احیا، تغذیه و تقویت مو می‌شود.

کراتین برزیلی مکس پرایم QOD

کراتین مکس پرایم (QOD MAX PRIME S-FIBER) از شرکت برزیلی QOD غنی از ویتامین‌های A, B, C و پروتئین‌ها است که به استحکام و مقاومت مو کمک می‌کند. این کراتین برای موهای نازک، کشسان و آسیب‌دیده مناسب بوده و با ترکیبات پروتئینی خود به ترمیم و احیای موها می‌پردازد. ویژگی‌های برجسته این محصول شامل صافی و نرمی بیشتر، بهبود سلامت و حالت طبیعی موها است و موهای خشک و موخوره دار را با ماندگاری طولانی‌تر نسبت به محصولات کراتینه معمولی رطوبت‌رسانی و تقویت می‌کند.

کراتین برزیلی مکس پرایم QOD
کراتین مکس پرایم QOD یک کراتین برزیلی و مناسب برای افرادی است که موهای تار نازک، کشسان و آسیب‌دیده دارند و به دنبال راهی برای درمان، ترمیم، احیا، بازسازی، رفع خشکی، صافی و رفع کشسانی می‌گردند.

کراتین برزیلی مکس سیلور QOD

هیدروتین مکس سیلور (MAX SILVER TREATMENT QOD) از شرکت برزیلی QOD یکی از محصولات پیشرفته هیدروتین مو برای درمان کراتینه است که فرمولی پیشرفته برای صافی و احیای هم‌زمان موها دارد. این فرمول قدرتمند با ترکیبات کلیدی مانند پروتئین‌ها، کورتکس و کوتیکول‌های مو را بهبود می‌بخشد.

کراتین هیدروتین مکس سیلور QOD به‌راحتی قابل‌استفاده است و با مواد بنفش خود از موهای بلوند، دکلره شده و های‌لایت شده محافظت می‌کند و از محوشدن رنگ و زردی مو جلوگیری می‌کند. هیدروتین مکس سیلور QOD یک محصول سه‌منظوره است که برای اجرای هیدرو کراتین، هیدرو پلاس، و هیدروتاکس مناسب است و می‌تواند تا ۸۰ درصد موهای آسیب‌دیده را صاف و احیا کند.

هیدروتین مکس سیلور
کراتین هیدروتین مکس سیلور QOD دارای کاربرد آسان است و مواد بنفش آن از موهای بلوند، دکلره شده و هایلایت شده محافظت می‌کند، از محوشدن رنگ مو و اثر زردی جلوگیری می‌کند. هیدروتین مکس سیلور QOD سه‌منظوره مناسب برای اجرای هیدرو کراتین، هیدرو پلاس، و هیدروتاکس است تا موهای آسیب‌دیده را تا بیشتر از ۸۰ درصد صافی و احیا را تضمین کند.

شامپو کراتین برزیلی

شامپو بعد کراتین برزیلی دوکوکو پورتیر

شامپو بعد کراتین دوکوکو پورتیر (Shampoo Portier Dococo) با ترکیبات فعال میوه‌ای و بدون پارابن، روغن‌های معدنی و پترولاتوم، موهای آسیب‌دیده را پاک‌سازی و آبرسانی، مقاوم، براق و معطر می‌سازد. این شامپو با فرمولاسیون روغن نارگیل، تغذیه کامل و باز شدن گره‌های مو را فراهم می‌آورد، و با استفاده مداوم موها را تقویت، سبک، نرم و براق می‌کند.

شامپو بعد از کراتین دوکوکو پورتیر برای افزایش اثر صاف‌کنندگی کراتین دوکوکو استفاده می‌شود و با ازبین‌بردن ناخالصی‌ها، به تعادل مجدد سطح رطوبت طبیعی موها، جلوگیری از خشکی، شکستگی و موخوره مو کمک می‌کند.

مشاهده قیمت و خرید شامپو بعد کراتین

شامپو کراتین برزیلی او جی ایکس

شامپو کراتین برزیلی او جی ایکس موها را تقویت و آبرسانی کرده و با نرم کردن کوتیکول، موهایی لطیف و صاف را به شما هدیه می‌دهد.

شامپو کراتینه برزیلی OGX آلودگی‌ها و آلودگی و ناخالصی‌های مو و کف سر را پاک‌سازی کرده و درخشندگی و شفافیت موها را افزایش می‌دهد. این شامپو سرشار از ترکیبات مغذی و تقویت‌کننده برای مو است و با رایحه دل‌انگیز نارگیل و کاکائو موجب آبرسانی موها می‌شود.

شامپو کراتین او جی ایکس بدون سولفات، دارای روغن‌های گیاهی غنی شده بسیار مفید برای است و می‌تواند آن‌ها را به ساختاری صاف و طبیعی نزدیک کند.

شامپو کراتین کویین برزیلی

شامپو پروتئین برزیلی بدون سولفات keratin queen برزیلی با ترکیباتی چون کراتین، روغن آرگان، روغن جوجوبا و کلاژن موی افراد را نرم و ابریشمی می‌کند و به تثبیت مواد کراتین بسیار کمک می‌کند. این شامپوی فاقد سولفات و سیلیکون برای انواع موها مناسب است و می‌تواند موها را تغذیه و آبرسانی کند.

ماسک مو کراتین برزیلی

ماسک مو داخل حمام دوکوکو پورتیر

ماسک مو داخل حمام دوکوکو (PORTIER DOCOCO MASK) Portier پس از درمان موهای صاف شده با محصولات کراتین پورتیر استفاده می‌شود. این ماسک با روغن نارگیل و ترکیبی از سیلیکون‌های مرغوب فرموله شده است و موهایی که در اثر مواد شیمیایی، نور خورشید و حرارت مداوم سشوار و اتو آسیب‌دیده‌اند را آبرسانی می‌کند.

ماسک داخل حمام دوکوکو برند Portier با تأمین مواد مغذی، رطوبت موها را حفظ کرده و آنها را کاملاً هیدراته و سالم نگه می‌دارد. این ماسک به موهای شما کمک می‌کند تا سبک، براق و لطیف بمانند.

ماسک داخل حمام دوکوکو پورتیر موجب تعادل مجدد رطوبت، کاهش حجم، درخشش و جلوگیری از وزشدن موها می‌شود.

 

ماسک مو داخل حمام پرایم QOD

ماسک مو داخل حمام پرایم QOD MAX PRIME AFTER TREATMENT MASK یک محصول برزیلی است که برای درمان موهای صاف شده توسط QOD MAX PRIME S-FIBER طراحی شده است. این ماسک با الیاف طبیعی، موها را نرم و لطیف می‌کند و به تعادل رطوبت، کاهش حجم و درخشندگی سریع موها کمک می‌کند.

ماسک مو داخل حمام پرایم QOD بدون تغییر در ساختار فیبر مو. فرمول پیشرفته این ماسک از شکنندگی و موخوره جلوگیری کرده و ماندگاری صافی و احیای مو پس از درمان QOD MAX PRIME را افزایش می‌دهد. این ماسک مناسب برای افرادی است که به دنبال درمان، ترمیم، احیا، بازسازی، رفع خشکی، کاهش کشسانی و صافی موهای خود هستند.

 

ماسک مو کراتین کویین برزیلی

ماسک مو کراتین کویین برزیلی با ترکیباتی چون جوجوبا، روغن آرگان، کراتین و کلاژن انتخابی مناسب جهت استفاده بعد از انجام هرگونه تراپی مو (کراتین، بوتاکس، پروتئین، ویتامین) است. این ماسک مو با تنظیم PH مو از چرب شدن موها جلوگیری کرده و موجب بهبود موهای آسیب‌دیده می‌شود.

از دیگر مزایای استفاده از ماسک مو فاقد سولفات کراتین Queen می‌توان به دوام و ماندگاری صافی مو، تثبیت رنگ‌ساز، درمان موهای آسیب‌دیده و کاهش ریزش مو اشاره نمود.

مشاهده قیمت و خرید ماسک مو داخل حمام

آموزش کراتین برزیلی

امروزه روش‌های متعددی برای مراقبت از مو وجود دارد که یکی از محبوب‌ترین آنها کراتینه‌کردن مو است. این روش به صاف‌تر و درخشان‌تر شدن موهای وز، مجعد و فر کمک می‌کند. بااین‌حال، قبل از انجام کراتینه مو، به‌خاطر داشته باشید که اگر بدون آگاهی از مراحل استفاده از کراتین اقدام کنید، ممکن است نتایج مطلوبی نگیرید و حتی به موهای خود آسیب بزنید؛ بنابراین، برای دستیابی به نتایج طولانی‌مدت، لازم است که ابتدا آموزش کراتین مو و اقدامات احتیاطی لازم را بیاموزید.

علاوه‌برآن رعایت نکاتی مانند شناخت نوع و جنس مو، انتخاب مواد کراتینه باکیفیت، استفاده از ظروف مناسب برای کراتینه، استفاده از اتوی مو و سشوار مناسب، استفاده از ماسک فیلتردار و تهویه مناسب سالن، و همچنین درنظرگرفتن هزینه کراتینه، از جمله عوامل مهمی هستند که باید قبل از انجام کراتینه به آنها توجه کنید. در ادامه، به طریقه استفاده از کراتین برزیلی می‌پردازیم.

نحوه استفاده از کراتین برزیلی

نحوه استفاده از کراتین برزیلی یکی از مراحل مهمی است که بر نتیجه کراتینه بسیار اهمیت دارد. مراحل این روش به صورت زیر است:

  • موها را با شامپو شست‌وشو دهید تا هرگونه آلودگی، روغن و ناخالصی‌ها از روی موها پاک شوند.
  • موها را با باد و گرمای ملایم سشوار تا حدی خشک کنید که مقداری رطوبت روی موها باقی بماند.
  • با استفاده از شانه و گیره سر، موها را به ۸ قسمت مساوی تقسیم کنید. گیره‌ها را به‌طوری بزنید که در حین استفاده از مواد، باز نشوند.
  • دستورالعمل مربوط به کراتین مورد استفاده‌تان را مطالعه کنید.
  • مواد کراتین را با یک قلم‌مو از فاصله ۱ سانتی‌متری از ریشه تا انتهای مو به طور یکنواخت روی موها بمالید.
  • یک کیسه پلاستیکی روی موها بگذارید و مطابق با برند کراتین، بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید تا مواد به موها جذب شوند. (درصورتی‌که موها ضخیم‌تر و فراتر باشند، باید زمان بیشتری برای جذب مواد در نظر بگیرید.)
  • در این مرحله، موها را با باد ملایم سشوار خشک کنید؛ سشوار را در فاصله مناسب از موها نگه داشته و اجازه دهید تا ۸۰% موها خشک شوند.
  • با استفاده از اتوی مو باحرارت بین ۲۰۰-۲۳۰ درجه سانتی‌گراد، موها را اتوکشی کنید. این کار را ۷ مرتبه تکرار کنید تا کراتین با هر حرکت رفت‌وبرگشت اتو، به عمق فلس موها نفوذ کند.

سوالات متداول

مواد کراتین برزیلی بهتره یا آمریکایی؟

کراتین برزیلی به دلیل قدرت بالای صافی و احیای موهای فر و وز، و ماندگاری طولانی‌تر شناخته‌شده‌تر است، اما ممکن است حاوی فرمالدهید باشد. این در حالی است که کراتین آمریکایی با تنوع بیشتر و معمولاً فرمول‌های ایمن‌تر و فاقد فرمالدهید است؛ اما ممکن است ماندگاری کمتری داشته باشد. به‌طورکلی انتخاب بین این دو بستگی به نوع مو، نیازها و ترجیحات مصرف‌کننده دارد.

نانو کراتی برزیلی چیست؟

نانو کراتین برزیلی از فناوری نانو برای نفوذ عمیق‌تر و مؤثرتر کراتین به مو جهت تقویت و ترمیم موهای آسیب‌دیده استفاده می کند. این روش اغلب بدون فرمالدهید است و نتایج طولانی‌مدت( تا ۶ ماه یا بیشتر) به همراه نرمی و درخشندگی موها را برای شما به ارمغان می آورد.

نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی بهترین مارک‌ها و مواد کراتین برزیلی و مراقبت‌های پس از درمان؛ مانند شامپوها و ماسک‌ها از جمله برندهای Portier، QOD و OGX و Queen پرداخته شد. هریک از این محصولات به کمک ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، موجب تقویت، صافی، نرمی و درخشندگی موها می‌شوند.

علاوه بر این، در این مقاله به چگونگی استفاده از مواد کراتینه برزیلی پرداخته شد تا مصرف‌کنندگان بتوانند علاوه بر انتخابی بهتر و مطمئن‌تر مواد کراتینه برزیلی، از روش صحیح استفاده این مواد برای بهبود و زیبایی موهای خود مطلع شده و نتیجه مطلوب‌تری به دست آورند.