آموزش نانوکراتین مو

دسته بندی |کراتین مو ,وبلاگ
نویسنده: جناب صبوحی calender۱۴۰۱/۱۲/۸

درمان نانوکراتین به لطف ذرات میکروسکوپی نانوکراتین که عمیقا نفوذ کرده و در فیبر مو ثابت می شود، موهای آسیب دیده را عمیقا ترمیم می کند. این پوشش طبیعی داخلی از کیفیت مو برای مدت طولانی تری محافظت کرده و آن را درمان می کند. این تفاوت اصلی آن در مقایسه با درمان معمولی کراتینه است که بدون نفوذ سطح مو را می پوشاند. قصد داریم تا در این مقاله در مورد. نانو کراتین مو صحبت کنیم. اگر به این موضوع علاقه دارید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

نانوکراتین روشی جدید 

درمان نانوکراتین  که یکی از روش‌های جدید از آموزش کراتین مو است را می توان برای همه انواع مو اعمال کرد. به ویژه روی موهای ضخیم یا آسیب دیده مانند موهای رنگ شده، هایلایت شده و اکسیژن دار موثر است. برای ترمیم موهای رنگ شده ، استفاده از آن پس از رنگ کردن و آبکشی توصیه می شود. پس از آن، می توان  موها را  مجدداً  2 هفته بعد  رنگ کرد. برای حفظ و تقویت اثر درمان نانوکراتین، پس از آن شستشوی موها با شامپوی مخصوص کراتینه و ضد آفتاب  توصیه می‌شود. حداقل تا 4 روز پس از درمان از مصرف ژل، لاک و این نوع محصولات خودداری کنید.

 

آموزش نانوکراتین مو

 

 ریکاوری مو با نانوکراتین

نانوکراتین بر پایه تولید نانو مولکول هایی با قدرت نفوذ بالا در شکاف موهای آسیب دیده است. برای اینکه این ترمیم امکان پذیر باشد، نانومولکول ها با یک هزارم یک میلیون مولکول اصلی مطابقت دارند. از طریق یک سیستم انتقال برس پیچیده، نانومولکول‌های تولید شده از طریق شکاف‌های موی شکننده به موهای شکننده نفوذ می‌کنند و رسوبات چند ذره‌ای را تشکیل می‌دهند که قسمت‌های آسیب‌دیده را می‌پوشاند، در حالی که آب باقیمانده و حلال تبخیر می‌شوند. مولکول ها مهر و موم می شوند، شکاف را پر می کنند و از از دست دادن رطوبت جلوگیری می کنند.

سیستم بازیابی موی نانوکراتین معمولاً از سه درمان بازسازی فیبر مو، به علاوه یک درمان اضافی برای تثبیت رنگ و بافت موهای رنگ شده و آسیب دیده تشکیل شده است. درمان از طریق دستگاه نانو اسپری اعمال می شود، همه پروتکل کاربرد یکسانی دارند که بسته به طول و نوع موهای تحت درمان، از سی تا پنجاه دقیقه متغیر است.

 

نانوکراتین یک درمان موثر است؟

نوآورانه ترین چیز این است که این درمان به طور بسیار موثر اعمال می شود. از طریق یک برس که در فواصل زمانی، نوعی غبار حاوی مولکول‌های نانوکراتین را بازدم می‌کند و موهایی را که گمان می‌رفت به دلیل آسیب بسیار از بین رفته‌اند، بازیابی می‌کند. به لطف این روش، می‌توانیم از کوتاه کردن موها اجتناب کنیم. این روش مناسب کسانی است که موهایشان خیلی دیر رشد می‌کند.  استفاده از روش نانوکراتین باعث می‌شود که  موها نرم تر، شل تر و ابریشمی تر به نظر برسند. این روش برای موهای آسیب دیده توسط رنگ به همان اندازه موثر است که در آموزش کراتین موی آسیب دیده به آن کامل اشاره شده است و موهایی که در اثر استفاده بی رویه از اتو و سشوار ساییده می‌شوند، یا به دلیل اینکه در اثر فرآیندهای شیمیایی یا طبیعی، در اثر باد، خورشید و... خراب شده است. 

 این دستگاه از موهای خشک عبور داده می‌شود تا کراتینی که از فیلتر نانو اسپری عبور می کند بهتر بتواند از طریق منافذ آن به ساختار داخلی مو نفوذ کند. سپس یک اتو حالت دهنده با دمای حدود 120 درجه سانتیگراد روی موها زده شود تا به تبخیر آب باقیمانده کمک کند. همیشه در همان جهت شانه بزنید تا کوتیکول ها را ببندید و یکنواختی درمان را تضمین کنید. در مرحله بعد، مایع تکمیل کننده که موها را تقویت می‌کند در نانوپاش کننده قرار می‌گیرد و دوباره برس اپلیکاتور رد می‌شود و زمان استفاده بر روی هر فیتیله بسته به طول آن از سه تا پنج دقیقه است. در نتیجه، موهایی براق و سالم ایجاد می‌شود که در اثر تهاجمات داخلی و خارجی که هر روز به آن‌ها می‌پردازیم، ترمیم می‌شوند.

 

 ریکاوری مو با نانوکراتین

 

 مراحل نانوکراتین

  • ابتدا موها را دوبار با شامپوی معمولی می‌شوییم. محصول را با استفاده از برس ،شانه  یا با دستان خود روی موهای مرطوب می‌مالیم.  (بهتر است از دستکش استفاده کنید.)
  • مهم است که محصول به طور مساوی توزیع شود. تمام موها باید به این ماده آغشته شوند. بین 45 دقیقه تا 60 دقیقه صبر کنید. لازم به ذکر است که  اگر موهای شما از نوع  مجعد یا وز است، مدت زمان بیشتری صبر می کنیم.
  • بعد از این گذشت این مدت ،محصول اضافی را با کمی آب شست و شو دهید.
  • سپس با استفاده  از سشوار موها را با هوا خشک کنید تا کاملا خشک شوند. موها را به تارهای ظریف تقسیم می کنیم و اتو مو را بین 12 تا 15 بار سریع و مکرر با دمای بین 215 تا 230 درجه بسته به نوع مو از بین هر تار عبور می دهیم.
  • اگر موها ضخیم تر و سرکش تر باشد، اتو را بیشتر و در دمای بالاتر می گذاریم و اگر ریزتر باشد، کمتر و در دمای کمتری آن را رد می‌کنیم.
  • در انتها موها را شسته تا محصول از بین برود و به روش دلخواه خشک شود. 
  • در این مرحله، اگر سشوار را از لا به لای موها عبور دهید، متوجه  لطافت فوق العاده که در میان موها وجود دارد خواهید شد.

 

قیمت  نانو کراتین مو

 

 

 نانو کراتین مو با چه قیمتی می‌تواند انجام شود؟

مانند هر چیز موجود در بازار نانوپلاستی نیز قیمت‌های متفاوتی دارد. اولین نکته این است که در نظر داشته باشیم که آیا قرار است این کار را خودمان در خانه انجام دهیم یا ترجیح می‌دهیم یک  متخصص این درمان را برای ما انجام دهد. در صورت تمایل به انجام آن در خانه، به شما بگوییم که این محصول خیلی گران قیمت نیست. این بیش از همه به برند محصول بستگی دارد. از طرف دیگر اگر به آرایشگاه بروید، قیمت‌های بالاتری خواهید داشت که طبیعی است. این تضاد منطقی است. به خاطر داشته باشید که فرآیند نانو کراتین مو پرزحمت است و متخصصی که شما نزد او مراجعه می‌کنید، مدت طولانی را با شما می‌گذراند تا بهترین نتیجه را به دست آورید. فراموش نکنید کراتین برای هر نوع مو متفاوت انجام می‌شود، بعنوان مثال برای دختران بهتر است از  روش آموزش کراتین موی دخترانه استفاده کنید.

 

این مقاله را به موضوع نانو کراتین مو اختصاص دادیم. امیدواریم که تا پایان مقاله همراه ما بوده باشید و توانسته باشید اطلاعات مفیدی از آن کسب کنید.