آموزش کراتین مو

دسته بندی |کراتین مو ,وبلاگ
نویسنده: حمزه بهرامی calender۱۴۰۳/۲/۲

شکایت اکثر خانم ها از این است که موهای وزی دارند‌. حل کردن این مشکل از طریق کراتینه کردن موها امکان پذیر است. کراتین یک پروتئین است. کار این پروتئین هم، حفظ درخشندگی موها و کمک به صاف شدن آن ها است. در واقع موهای وز و فر کمبود پروتئین کراتین دارند. همین موضوع باعث شده تا صاف نباشند. اگر دغدغه شما صاف کردن موها و به دست آوردن جذابیت بیشتر است در این مقاله همراه ما باشید. چون قصد داریم در مورد آموزش کراتین صافی مو،  آموزش انواع کراتین مو، آموزش کراتینه مو حرفه ای، نحوه استفاده از کراتین مو و  موارد دیگر صحبت کنیم.

 

موضوعاتی که در این مقاله به آن ها خواهیم پرداخت:

  • آموزش کراتین مو زنانه
  • نحوه آموزش کراتین مو
  • آموزش کراتین مو حرفه ای
  • آموزش کراتین مو تصویری
  • آموزش کراتین مو رنگ شده
  • آموزش تقسیم مو برای کراتین
  • آموزش کراتینه مو چیست؟

 

آموزش کراتین مو زنانه

انجام کراتینه کمک می‌کند که بانوان موهای زیبایی داشته باشند. به همین منظور به کسانی که با موهای فر خود مشکل دارند، توصیه می‌کنیم که این روش را امتحان کنند. در ادامه مراحل آموزش کراتینه و صافی مو را به ترتیب ذکر خواهیم کرد. در این قسمت مقاله قصد داریم تا آموزش کراتین مو کامل را به شما آموزش دهیم. 

 

آموزش کراتین مو زنانه

 

آموزش کراتین مو مرحله به مرحله 

به عنوان اولین قدم اطمینان حاصل کنید که برند مناسبی را برای کراتینه کردن انتخاب کرده‌اید. حالا موهای خود را با استفاده از این شامپو بشویید. لازم به ذکر است که شستن موهایتان را به دقت انجام دهید. چون بعد کراتین کردن  تا سه روز نمی تواند موهایتان را بشویید. بعد از آبکشی‌ موها را توسط یک سشوار به خوبی خشک کنید. در صورتی که قصد دارید موهایتان را کراتینه برزیلی کنید، موهایتان را کامل خشک نکنید. اما برای کراتینه ترمیمی خشک کردن کامل موها لازم است. دقت داشته باشید نحوه کاربرد مواد هم اهمیت زیادی دارد که درآموزش طرز استفاده از مواد کراتین کامل توضیح داده شده است.

حالا بعد از سشوار کردن موها باید تقسیم بندی موها را انجام دهید. می‌تواند موها را به ۴ تا ۸ قسمت تقسیم کنید. هرچه قدر موهای شما پرپشت‌تر باشد، این تقسیم بندی بیشتر خواهد بود. حالا در مرحله بعدی نوبت به استفاده از محلول کراتینه می‌رسد. این محلول را با فاصله ۱.۵ سانتی از ریشه موها به موها آغشته کنید.  این کار را با استفاده از یک شانه یا فرچه انجام دهید.  توجه کنید که میزان محلول به اندازه موهای شما باشد و کم نیاید. وقتی تمام موهایتان به محلول کراتینه آغشته شد،  ۲۰ تا ۳۰ دقیقه صبر کنید. این زمان برای کسانی است که موهای معمولی دارند. چون در صورتی که موها فر یا زیر باشد، این زمان به ۴۰ تا ۵۰ دقیقه افزایش می‌یابد. در این مدت باید موهای خودتان را شانه کنید. این کار را از قسمت بالا به پایین انجام دهید. یک کلاه نایلونی بر روی  موهایتان قرار دهید تا از آن ها محافظت کند.

در مرحله بعد نباید موهایتان را بشویید. بلکه باید از سشوار کمک بگیرید و آن ها را خوب خشک کنید. 

شما در صورتی می‌توانید بعد استفاده از محلول کراتین موهایتان را بشویید که دستورالعمل محلول را به دقت خوانده باشد و انجام این کار در توضیحات قید شده باشد. بعد از خشک‌ کردن موها توسط سشوار، نوبت به استفاده از اتوی مو می‌رسد. درجه حرارت آن را بر روی ۴۰۰ یا ۴۵۰ قرار دهید. حالا آن‌ها را صاف کنید. هر دسته از مو را چند بار صاف کنید. (۸ بار) بعد از اتو کشیدن موها اصلا آن‌ها را خیس نکنید.  همانطور که طریقه استفاده از کراتین مو را آموزش دادیم عمل کنید. در این صورت می‌توانید این کار را به راحتی انجام دهید.

 

نحوه آموزش کراتین مو

آموزش کراتینه  مو با مواد  راحت است و هرکسی می تواند در خانه این کار را انجام دهد. به شرطی که دوره مخصوص این کار را دیده باشد. رعایت یک سری نکات در این فرایند ضروری است. مثلا باید توجه کنید که استفاده از کش و گیره مو تا ۴۸ ساعت  بعد از کراتینه ممنوع است. برای افزایش دادن عمر  کراتینه  موها هربار بعد از حمام از سشوار استفاده کنید.  بعد از هر بار شستشو موها بایستی موهایتان را با دمای پایین سشوار خشک کنید زیرا سشوار کردن مو با حرارت پایین باعث افزایش عمر اثر کراتینه روی موها می شود. بعد از کراتینه کردن موها در هنگام شستن آن ها نباید فشار زیادی را به موهایتان وارد کنید و موها را باید به آرامی بشویید.

 

آموزش کراتین مو حرفه ای

در قسمت بالا روش انجام کراتینه را به شما آموزش دادیم‌. اما انجام این کار نیاز به یک سری تجهیزات حرفه‌ای دارد. شما برای انجام کراتین مو به وسایلی نظیر کاسه، براش، کلاه رنگ، سشوار، اتو مو، دستگاه رطوبت سنج مو، دستگاه ماکرومیست و بسیاری تجهیزات دیگر نیاز خواهید داشت. در انجام کراتین استفاده از مواد خوب هم تاثیر دارد که در بخش معرفی بهترین محصولات QOD مواد مناسب این برند برای کراتین مو را معرفی کرده ایم. 

آموزش کراتین مو حرفه ای

 

آموزش کراتین مو رنگ شده

آموزش کراتین موی زنانه اهمیت زیادی دارد. چون باید علم این کار را داشته باشید و نکات لازم در مورد ویژگی های مو را بدانید. در مورد این که کراتین روی موهای رنگ شده انجام شود یا نه، نظرات مختلفی وجود دارد. یکی از اثرات بدی دکلره بر روی موها بر جای می گذارد، شکننده کردن آن‌هاست. به همین دلیل نظر برخی افراد کراتین نکردن موی دکلره شده است. اما جالب است بدانید که در صورت رعایت نکات و هشدارها هیچ مشکلی پیش نمی‌آید و می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید. مواد کراتین شیمیایی هستند. بنابراین، کسی که این کار را انجام می‌دهد، باید کاملا بر حرفه خود تسلط داشته باشد.

 

آموزش کراتینه مو چیست؟

کراتینه مو یک روش بسیار کاربردی است که به شما کمک می کند از شر موهای فر، پز و ناصاف خود راحت شوید. امروزه اکثر خانم هایی که از مشکلات وز شدن مو رنج می برند، طرفدار این روش هستند. انجام این کار نیاز به دقت و حوصله خیلی زیادی دارد. علاوه بر این ها، نمی‌توان از فواید بی نظیر کراتینه چشم پوشی کرد.  کراتینه کردن به دلیل وجود پروتئین‌ها، موهای مجعد و موج دار را صاف می‌کند، از وز شدن موها پیشگیری می‌کند، خشکی مو را کاملا برطرف می‌کند، کوتیکول ها را ترمیم می کند. برای موهایی که مشکل دارند، استفاده از آموزش کراتین مو آسیب دیده پیشنهاد ما برای شماست.

 

 

کراتینه کردن یکی از پر کاربرد ترین روش ها برای صاف کردن موهای مجعد است. تلاش کردیم تا در این مقاله آموزش کراتین مو با هیدروکراتین و  نحوه استفاده از کراتینه مو را برایتان شرح دهیم.  همچنین آموزش کراتین مو با توضیح مفصل را در اختیارتان قرار دادیم. امیدواریم که این مقاله را تا پایان خوانده باشید و اطلاعات مورد نیازتان در مورد طرز استفاده از کراتین مو را کسب کرده باشید. ، همچنین می‌توانید با مطالعه بخش نحوه کراتین مو در خانه بتوانید خودتان کراتینه مو را انجلم بدهید